Recenzie (114)
Irská odplata (2009)
Trošku víc rozvláčný, než bych čekal, ale tento typ filmu prostě miluju. Na první pohled nudný, nezábavný, suchý... A to je ono, je to prostě britskej film (podle mě extra žánr), kterej je nenapodobitelnej svojí syrovostí a přesně tohle je muj styl kámo, to je můj styl.
Pomáhať a chrániť (2011)
Asi 15 minut jsem přemýšlel nad originálním komentářem... marně - vše už bylo řečeno. Tohle je protě geniální, černohumorní, suchý Irský film, který si nebojí utahovat si z ničeho a nikoho. Za mě 4 hvězdy.
Macík (2012)
Po slabším začátku se to pořádně rozjelo a takhle sprostýho plyšáka jsem opravdu ještě neviděl :-) Já bych ocenil trochu větší dávkování vtipu/vtipů, protože vtipy založený na sprosťárnách (ať jsou jakkoliv trefný) jsem po půlce filmu předvídal se 100% přesností. Ovšem Méďův kariérní postup v obchoďáku je geniální!
Muži v čiernom 3 (2012)
Čekal jsem, že MiB3 bude (jak už to s pokračováním pokračování bývá) kýč. Ovšem tady se trojka povedla a dokonce líp jak předchozí díl. Mohlo být víc vtipů, ale narážky na Warhola nebo Mick Jaggera byly prostě super. Proto 4 hvězdy.