Posledné recenzie (1 309)
Fallout (2024) (seriál)
Jako celoživotní fanda dávám tu čtvrtou hvězdu už jen proto, že to konečně někdo solidně a uvěřitelně natočil. Ale nemůžu pominout i dost věcí, z kterých jsem už tak nadšenej nebyl. Znatelně zvolněné tempo v polovině zamrzí, rozjezd byl o dost našláplejší, ale stane se. Ale brzy si člověk všimne, že i když je to udělané velmi slušně detailně a přesně, je postapo svět dost prázdný. Sem tam barák, pár lidí ...interiéry jsou fajn, ale exteriéru se dá dost vytknout. Ale například obsazení je hodně příjemný, Lucy i Cooper jsou parádní. Maximus už moc ne, je spíš otravnej a romantická linka mi přišla dost křečovitě naroubovaná. Tuhle řadu beru jako vysvětlující a úvodní, takže uvidíme, jak se to kvalitativně posune, zatím celkem dobrý.
Ponyo z útesu nad morom (2008)
Tak tenhle svět mě moc nebavil, musím přiznat. Být to víc ulítlé, možná by to bylo zajímavější, ale kromě animace a nálady šel scénář úplně mimo.
Gentlemani (2024) (seriál)
Velmi roztahaná, byť zábavná věc. Obsazení a atmosféra je v podstatě dokonalost, tam nemůžu nic namítat. Kája je skvělá a hromada zábavných postav má švih a charakter. Ale jestli tomu škodí seriálový formát nebo co... Hlavně v druhé půli kolísá tempo možná až moc a je tam znatelná vyplňovací vata. Není to nic hrozného, ale když jsem po pár dílech neměl čas a náladu, kupodivu jsem se po pauze do posledních dílů musel trochu násilně přinutit. Tak nějak jsem čekal, že budu přikovanej, ale kupodivu ne.