Recenzie (66)
Pomsta znásilnenej (2010)
Celkovo film nie je bohviečo, hlavne zo začiatku. Keď začala odplata tak to dostalo príchuť :D Všetci násilníci, pedofili a podobná háveď by si zaslúžila niečo podobné :)
Satan prichádza (2006)
diabol politik, nič nové :D
Odpojiť (2012)
Je to pritiahnuté za vlasy, ale zrejme to je potrebné k tomu, aby film splnil svoj účel.
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Fungují afrodiziaka? *** Co je sodomie? ***** Proč mají některé ženy problém dosáhnout orgasmu? *** Jsou transvestiti homosexuálové? **** Co jsou sexuální úchylky? *** Jsou nálezy doktorů a klinik v sexuálním výzkumu a experimentech přesné? *** Co se děje během ejakulace? ****
The Opus (2008)
Lepšie spracované a podané ako Tajomstvo. Čiže v tomto prípade to sú silné tri hviezdičky.
Tajemství (2006)
Veľmi slabé 3 hviezdičky. Tajomstvom by som to nenazýval, to že treba myslieť pozitívne a nie stále na najhoršie veci je snáď jasné každému :D Miestami smiešne prirovnania a príhody. Keď má niekto dlhy tak je jasné, že ich aj splatiť musí :D
Mizerný dedko (2013)
Neutral, boli tam dobré veci na ktorých som sa zasmial (airbag, posranie (TOP :D), balík,...) ale ináč nezáživné, avšak finále bola bomba ! :D ale to som vedel čo už mám čakať, keďže to bolo v traileri.
Zlatý věk formule 1 (2013)
história, tragédie, bezpečnosť, súčasnosť, osobnosti F1,... výborné !
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman 5 hv.
Mystérium sexu (2013) (seriál)
Je to bomba, mňa to dostalo. Pár prvých dielov je dobrých (dal som hodnotenie 4 hv.), potom od polky prvej série sú tie diely bombové! Zrejme bol potrebný nejaký čas k oboznámeniu sa s postavami, dejom atď.. Odporúčam, pre mňa TOP.