Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Dr. House (2004)
Ted a spol. (2009)
Stratená duša (2010)
Jedným slovom konečne. Konečne prišla postava, ktorá sa živý sexuálnou energiou, k tomu je sexi a krásna a ako bonus hraje to na city, perfektné. Po troch seriach možem dať len najvyššie hodnotenie.