Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Jedna veľká klasika a dlho u mňa osamotený najlepší film, na ktorý sa žiadne iné nechytali. Človek ani nevie, čo najviac vyzdvihnúť, pretože tomu filmu nechýba absolútne nič. Príbeh, prepletenie so skutočnosťou, rôznorodosť činností, T.Hanks, hudba....
Počiatok (2010)
Neviem ako vy, no ja sa často zamýšľam nad snami. Dlho som nad niektorými pasážmi filmu musel rozmýšlať, no aj tak mám pocit, že niektoré veci sú trošku nedomyslené. Preto ma film veľmi oslovil svojím nápadom, pridal k tomu výbornú hudbu, trochu akcie, dobrých hercov a tým sa pre mňa stal asi najlepším filmom roku 2010.
Dobrý Will Hunting (1997)
Osobne moja srdcovka. Film z mne blízkeho prostredia s pre mňa zaujímavými hercami. Hudbu musím tiež pochváliť a takisto sa mi páčilo, že každý mal svoju pravdu, na ktorá mala niečo do seba. Tento film na mňa pôsobí vždy motivačne, čo sa týka učenia.
Čistá duša (2001)
Vynikajúci skutočný príbeh s perfektným hercom, ktorý to zahral dokonalo. Pre mňa blízke prostredia a zároveň veci týkajúce sa psychiky, nad ktorými sa rád zamýšľam. Hranica medzi genialitou a bláznovstvom je veľmi tenká.
Matrix (1999)
Vynikajúci nápad na film. Zopár vecí z filmu síce trošku prebrali z jedného anime(Ghost in the shell), no perfektná hudba, efekty, herci a všetko ako má byť. Jeden z najlepších filmov celkovo.
Sedem (1995)
Perfektné herecké obsadenie a ich výkony. Zaujímavý scenár a réžia, výborne vyvážené postavy. Jeden z najlepších, ak nie najlepší psychothriller a krimi film.
Sedem životov (2008)
Film ma silno oslovil a to nielen kvôli tomu, že Will Smith patrí medzi mojích obľubených hercov. Dlho som ešte premýšľal, či bolo jeho rozhodnutie správne a či by som tak učinil sám. Väčšinou dokážem filmy predpovedať, no v tomto sa mi to nepodarilo, aj keď pri druhom zhliadnutí sa mi zdal už oveľa viac priehľadný, tak som mal možno len slabšiu chvíľku.
Bratia (2009)
Pre mňa výborný film, ktorého dejom je reálna situácia. Veľmi oceňujem vývoj postáv vo filme a takisto konflikt, ktorý nemožno dávať za vinu jednotlivým osobám. Keď sa k tomu prídá príjemná hudba, ktorú som si púšťal aj po skončení filmu a perfektné herecké obsadenie, tak dostávame skvelý výsledok.
Memento (2000)
Originálne a zaujímavá časová línia, ktorá s dejom pasuje. Celkovo zaujímavý nápad o človeku, ktorý má krátkodobu pamäť. Už len to človeka prínuti trošku rozmýšľať, že akoby on riešil podobnú situáciu. Dokonalé vyobrazenie beznádeje človeka. Veľmi originálny film.
Prekliaty ostrov (2010)
Veľmi zaujímavý film o ľudskej psychike. Vynikajúci príbeh s výborným hereckým výkonom DiCapria. Z prostredia psychiatrie, kde človek pomaly prichádza o istoty.