Recenzie (213)
Legendy zločinu (2015)
Průměrná gangsterka s excelujícím Hardym ve dvojroli nic víc nic míň....
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Díky J.J. za ten přiblblý blažený úsměv který mi vydržel přes celé dvě hodinky plná palba! :).
Most špiónov (2015)
Rylance po zásluze dostal Oscara za vedlejší roli a Hanks si to dává jako vždy uteklo to jako voda příjemný výlet do historie za mě plnej.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Tak uvidíme jestli se Leonardo už konečně doplazí (metahumor v souvislosti s tímto filmem :D) k tomu Oscarovi nebyla to jeho nejlepší role jednoznačně ho tady přehrál Hardy, ale už z principu mu toho Oscara už sakra dejte :D.
Straight Outta Compton (2015)
N.W.A for life!
Osem hrozných (2015)
Skoro tři hodiny dlouhá konverzačka která nemusí sednout úplně každému nicméně mě bavila hlavně díky skvělému obsazení (vypíchnul bych zvlášť Gogginse a Leigh kteří jsou naprosto bezkonkurenční), historce Jacksona o velkym černym péru (WTF moment roku :D ) a potom závěrečná cca hodinka kdy nastane to na co celou dobu čekáme Jatka kdy se maskéři a trikaři opět vyřádili. Takže jak říkám není to něco tak cool jako Django, ale Quentin si to natočil přesně jak chtěl (bohužel 70mm pás nikde v ČR nedoceníme) a já byl víceméně spokojen.
Creed (2015)
Sly hraje jak o život (jestli nebude nominace na Oscara nebo Globus za vedlejší roli tak to fakt nepochopím) a Jordan si to taky dává jako pán jako pomyslné předání pochodně je to víc než uspokojivé :)
Najlepšie rande naslepo (2015)
Fajn feel good film se sympatickým obsazením hlavních rolí :).
Pokémon (1997) (seriál)
Moje dětství se v podstatě skládalo ze sbírání kartiček Pokémonů a tohoto seriálu s Ashem, Misty, Brockem a samozdřejmě Pikachuem
Posledná nás zachráni (2015)
Ten koncept mě bavil klidně bych si dal pokračování :).