Recenzie (213)
Vyšehrad - Škodovka (2017) (epizóda)
I když je tento díl zatim hodnocen jako nejhorší já se bavil královsky Jarolím vyprcanej! :D
Taboo - Episode 2 (2017) (epizóda)
Celý díl jsem byl přesvědčen o čtyřech hvězdicích, ale závěrečná scéna to opět zvedla na pět nedá se svítit....
Kniha džungle (2016)
CGI velmi povedené, nicméně stále mám radši animák z 67 ten jsem si jako malej na originální VHS pouštěl nesčetněkrát, ale jako dobrá dobrodružná rodinná zábava to účel splnilo.
Taboo - Episode 1 (2017) (epizóda)
Stylizace, Tom Hardy, úžasná atmosféra nemůžu se dočkat dalšího dílu!
Armáda jednoho (2016)
Příběh pošahanýho amíka (kterej skutečně existuje!), kterýmu bůh přikáže vypravit se do Pákistánu najít a zabít Usámu Bin Ládina, Nick Cage je fakt v prdeli, ale místy jeho pseudoherectví je aspoň k pousmání nicméně od režiséra Borata a Diktátora je to hodně slabej odvar...
Vyšehrad - Kabelka (2016) (epizóda)
Zkurvenej koš :D
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérsky film)
Vstááávej! Ty vokůrko vožralej! TOP STROP!
Vojnoví psi (2016)
Povedený soundtrack a výkon obou hlavních hrdinů (i když Hill je výraznější jak projevem tak vzhledem) + Cooper v menší roli, jen scénář není úplně tip ťop, ale bavil jsem se dobře. S nadsázkou se dá říct, že je to takový slabší odvar zmixovaného Lord of War a Wolf of Wall Street....
Sedem statočných (2016)
Finální přestřelka parádní, zbytek neurazí, ale ani nenadchne.....
Westworld - Bikamerální mysl (2016) (epizóda)
DeusEx Machina jak hovado! Epické, Geniální Dokonalé! 5*. Nemůžu se dočkat další série :).