Recenzie (438)
Jupiter na vzostupe (2015)
Vždycky když vidím nějaký opravdu strašný film si rád zde pročtu komentáře podle hodnocení, samozřejmě ty poslední strany, abych se pobavil a obohatil tím, jak lze barvitě vyjádřit odpor a pohrdání. Tentokrát je ten výčet opravdu dlouhý, plné čtyři strany odpadových komentářů. Znechucení bylo veliké, vtipných komentářů je poskrovnu. Nejlépe mi sedí tento definitivní komentář: Ne! Ano.
Infinite: Nekoneční (2021)
Proč pan Bratwurst, když chce vypadnout z reinkarnačního pekla a má speciální konzervační zbraně a čipové mausoleum, proč nezčipuje sám sebe místo aby ničil život na Zemi. To nedává smysl, tolik povyku pro nic...
Tom a Jerry: Nové dobrodružstvo (2021)
Naprosto strašný.
Nekonečná nevystupovať (1978)
Tady se na českých filmech strašně šetří... přitom ukažte mi podobnou rozmarnou komedii z posledních třiceti let. Ti hodní večerníčkové mě nesčetněkrát rozesmáli, jaké měli raňajky aj s míšeňským porcelánem, jak stříleli raketu na měsíc i s kosmonautem, jak byli blázny se vší vážností a kdo to dneska umí? Tady já šetřit nebudu.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Vodník - Episode 3 (2019) (epizóda)
Opravdu málokdy se povede dostat do detektivky, obzvláště české, tolik "hutných" postav. Vévodí tomu Hanuš s Neužilem. Mimo dramatickou stránku mě bavil děda Koláček, zenová atmosféra, kamera, skvělá hudba a policejní stanice v polích. A samozřejmě chůze naboso. A jiné detaily, třeba Lebedinoe ozero. Nejvýživnější díl ze všech sérií, co jsem viděl a i samotný Vodník byl nejzajímavější ze všech předvedených případů.
Amy Winehouse: "Back to black" (2018) (TV film)
Nemám rád písničky od Amy, když je zpívá Amy. Čiší z nich deprese nebo jiné negativní emoce. Až moc. Přitom jsou to skvělé, opravdu výjimečné písně. Třeba v podání Karise Eden nebo Charlotte Cardin, to je labůžo. Člověk se ale nesmí ponořit do textu a výrazu Amy, jinak se ta deprese šíří. Je zajímavé, jak všichni muzikanti si užívali tu muziku, sypou pozitivní zážitky, zatímco Amy se víc a víc boří do svojí pečlivě budované depky. Ani na poněkolikáté jsem to nedokoukal, je to fakt depresivní a nejsem fanouškem takovéhleho přístupu k životu.
Zakliate pierko (2019)
Nemám rád pohádky, kde jsou postavy nevěrohodné a trapně přihlouplé. Vezměme si takového Atakdále(ho) Vlasty Buriana nebo kaprála Petra Nárožného atp. Jsou směšné svojí zaníceností a skvělým ztvárněním podivného charakteru a ne svojí ubohostí a povrchností. Nereálná barevnost jak v kresleném filmu je mi odporná. Na playback zpívané lidovky ve verzi uřvané disco jsou strašný. Děj je nesmyslně nepřehledný a přeplácaný. Nějaký aspoň záblesk herectví nevím... Fakt si nemůžu vybavit aspoň jednu hloupější a zbytečnější pohádku. Tohle je totální dno odpadu.
Vrátnička (2020)
Co k tomu říct... Béčková smrtonosná past bez zkrvaveného Bruce Willise, ale s ocelovou kuňfu panenkou. Nevěrohodné souboje a slabý konec. Jedna hvězda navíc za Aksela.
Disco a atómová vojna (2009)
Přesah do dneška: Hezký obrázek o tom, jak dnes, v době ruské invaze na Ukrajinu, probíhá v Rusku "pravdivé informování" o tom, co se ve světě za hranicemi děje. Je to furt stejné, nic se nezměnilo, jiná média než ruská státní jsou blokována. Propaganda a dezinformace. Hanba válčícímu a prolhanému Rusku.
Robocop (2014)
Překvapivě dobré, vícevrstvé a neuvadající. Dobré obsazení. Pěkné kino.