Posledné recenzie (28)
Kotva u přívozu (1980) (TV film)
Přijel jsem z práce a řekl jsem manželce..nalaď si stanici XXX, jde tam to a to. No spletl jsem si, bohužel, tento filmeček s něčím tak hrozným jako "Ten svetr si nesvlíkej"..bohužel :-/ Kotva od Marie Poledňákové je rozhodně snesitelnější, Jana Šulcová zahrála prdlou krávu velice přesvědčivě. Co mě ovšem zaujalo, byl Petr Haničinec, který vystoupil ze svých bručounských rolí a vyšvihl svoji postavu opravdu prvotřídně..až jsem se v něm někdy viděl, a to manželka rozhodně prdlá kráva není! :-)) Hlavně za něj tři hvězdy s přehledem...
Tip a Tap (1971) (seriál)
Je pravda, že je seriál trošku jednodušší, jenže trošku jednodušší jsme byli jako malí všichni. Byla to pro nás taková pohodovka před spaním, na pět hvězd pak tento..pro mě překvapivě belgický...počin katapultuje fantastický český dabing Janoušková, Altmanová, Moučka a samozřejmě Filipovský. Bravo strýčku Fido, dobrou noc děti!
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Jak se tu pořád dokola píše, drsnější varianta na Toma a Jerryho. Pro mě jako "mladého" kusa naopak bližší než T&J, prostě hrozná ouchylárna a docela bych chtěl vidět, jak se tvůrci tohoto seriálku u výroby každého dílu musí dost dobře bavit :-)