Recenzie (110)
Špecialisti - Mimo zákon 1 (2024) (epizóda)
Celej díl nám otravovala jakoby náctiletá slečna a ejhle, ona je to Čtvrtníčková, která bohužel fakt talent nezdědila, ani moc krásy nepobrala a ještě si šlape na jazyk...🤢
Dolittle (2020)
Asi už začínám být senilní, ale fakt jsem se dobře pobavil 😊😎
Marmaduke (2010)
Hvězdička navíc za odpadní mameluky, co nepochopili, že to je film pro děti....
Infinity Pool (2023)
Bzíkárna jak prase...
Trojuholník smútku (2022)
U té první části chybělo hodně málo abych to vypnul, nakonec jsem rád, že jsem to neudělal
Trojuholník smrti (2014) (TV film)
Tak film je tak trošku jinde než to bylo doopravdy, dobře je to popspáno na you tube : krimi příběhy- Stáňa Veselá. Jinak bodaly obě a obě dostaly doživotí s tím, že vzhledem k věku mohla jedna žádat o propušťění po 10ti druhá po 15ti letech.
Tři svatby navíc (2013)
Pecka, fakt jsem se pobavil i pokochal krásnou hlavní hrdinkou
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Nezvládl jsem ani půl prvního výblitku a dál to ani zkoušet nebudu...
Dívka a moře (2023)
Naprosto souhlasím s recenzí uživatele Enšpígl , k tomu není co dodat 👌👍
Fízlové 3: Ve jménu zásad (2020)
Polská parádička! Já teda dědkům celou dobu fandil jak blázen :-)