Recenzie (39)
Ahsoka - Časť piata: Tieň bojovníka (2023) (epizóda)
Dej te mi toho VÍC!!!
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizóda)
Geniální od první do poslední vteřiny. 95%
Slnko v sieti (2022) (relácia)
Jedna veľká katastrofa.
Cuky Luky Film (2017)
Slovenská filmová katastrofa!!!
Na vine sú hviezdy (2014)
Krásne a smutné zároveň :) :(
Za sklom (2016) (seriál)
Copacabana: To nie je Rišo Muller ale slovenská kapela Korben Dallas
Sedem životov (2008)
Velmi silný film.
Jackie a Ryan (2014)
Čakal som od toho viac. Inak záverečná pesnička fajnová.
Mrcha učiteľka (2011)
Toto je taká strašne neskutočná chujovina!!! GRC!!!
Nedotknuteľní (2011)
Najlepší europsky film!!! Vynikajúci dabing Dana Dangla :)