Recenzie (106)
Kriteri (1986)
Roztomilé potvůrky, které si ten nadprůměr zaslouží :)
Saw 5 (2008)
Jako podprůměrný sestřih veškerých událostí co se staly během předchozích dílů to celkem šlo. 50%
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Bondovka přesně taková, jaká má být.
Jedného dňa, možno (2008)
Pěkný, chytrý, zabávný a průměrný romantický film do nepohody nebo na společný večer s drahou polovičkou :). Nic nadprůměrného na něm bohužel neshledávám.
Uhol pohľadu (2008)
Opravdu to bylo propracované, strhující a akční. Tenhle film mě držel v ději od začátku až do konce a nebylo jediného "hluchého" místa. Velmi slušný akční film.
Hmla (2007)
Velmi dobře vymyšlené, děj jde pěkně krok po kroku, dobře vyobrazené situace, jak lze lidi zmanipulovat, když není jiné východisko, dobře ukazované povahy lidí a drastický závěr, který zamrazí. Jednoznačně naprůměrný příběh.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Alá "blairwitch", ale jinak nic moc. Po dlouhé době sice něco nového v akčním žánru, ale bohužel než jsem zaregistroval "posunutí děje", tak příběh skončil. Dobrý film na večer, nic víc, nic míň.
Kronika rodu Spiderwickovcov (2008)
Nebylo to vůbec špatné, pro fandy Harry Pottera skvělé vyplnění čekání na další díl Harryho. Kamera, scénář, nápad a herecké výkony byli velmi kvalitní. Není a nebude to sice žádný kult jako LOTR nebo HP, ale jako béčková napodobenina, proč ne.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Vynikající komedie, která velmi dobře zobrazuje vztahy mezi Izraelci a Palestinci. Skvěle paroduje nesmyslný fanatismus a terorismus. Vynikající a trefné vtipy, nadprůměrné herecké výkony a suprový přízvuk v angličtině. Dovolím si tvrdit, že tento film je srovnatelný s Boratem, nevím proč zůstává nepochopený.
Úplná zverina (2008)
Bohužel musím konstatovat, že žádná převratná "řežba" jak tady bylo nazváno to rozhodně není. Místy úsměvná road-movie s průměrným humorem, průměrným obsazením a průměrným nápadem.