Posledné recenzie (10)
Divoký Django (2012)
Ako je možné, že mám po Tarantinových filmoch pocit, že moj život nemá zmysel, kým neuvidím ďalší..to mi je záhada :D výborná hudba, neumelé krásne prostredie, skvelé zábery, o hereckých výkonoch ani nehovoriac ( Di Caprio by si toho oscara už fakt zaslúžil, Waltz rozhodne ďalšieho). Film, pri ktorom sa váľam od smiechu a ďalšiu minútu mi pri bičovaní Djangovej ženy behá mráz po chrbte. Len tak ďalej.. :)
Núdzový východ (2008)
Po Americkej kráse som bol viac než presvedčený o tom, že sa Mendes k takému výkonu už nepriblíži. Mýlil som sa, bol schopný viac menej na tú istú tému natočiť dva perfektné filmy a to nehovorím o hudbe, ktorá spolu s opojujúcim záverom spôsobí, že si máte chuť pozrieť celé titulky.
Vojna bohov (2011)
Gýčovitá, nelogická, na veľkofilm hrajúca sa sračka založená na vizuálnom spracovaní, ktoré je tiež zaujímavé len posledných dvatsať minút. A že tých dvatsať minút za niečo stálo, môžem dať aspoň jednu hviezdu..