Recenzie (239)
Následník (1973)
Nebyt hlavni postavou Belmondo, asi bych hodnotil hur. Strihove pekelny film, vubec nechapu, ze to takhle pustili ven. Ponekud prilis nelogickych a wtf momentu... od hazeni granatu do vedlejsiho baraku, odkud na vas pali o 106 a rozstrili vsechno na zdi, ale dve postavy krcici se dole, ze bych je trefil prakem, v pohode az po nektere postavy napsane ponekud... zvlastne. A konec, no dobre no, nejak to skoncit muselo. Aktualnich 64% je ale myslim prilis...
Manželka Ronalda Sheldona (2001) (TV film)
Cekal jsem, jestli na konci prijde snad i kouzelnik a obvini ho... neprisel :)
Evropa z výšky - Řecko (2021) (epizóda)
Hezky dil, nicmene pro plny pocet bych uvital mene broskvi, vice ostrovu :)
Mission: Impossible 3 (2006)
Za tu šmrdlavou kameru bych kopal do kouli, aby pro to byl duvod :)
Světem na kole - Atakamou, nejsušším místem světa (2024) (epizóda)
Bajky tu moc nehledejte, ale hezky to je. Jen zase ta otravná garážová hudba
Nevinné lži - Čistá práce (2013) (epizóda)
Aneb doplň si konec dle fantazie
Světem na kole - Madagaskarem, zemí lemurů (2024) (epizóda)
Vlastne si rikam, proc na to jeste kvuli tem kolum a trailum koukam. K tomu strojove cteni textu a otravna hudba zakoncena lacinou pisni na konci... za lemury hvezda navic :)
Osm dní, které utvořily Řím (2017) (seriál)
Kdo vi o historii Rima vic nez kulovy, tak se bude co chvili chytat za hlavu
Evropa z výšky - Polsko (2019) (epizóda)
Polsko nabizi mnohem vic nez Malbork, stavbu mrakodrapu a par dalsich zminenych mist, za me ponekud slabsi dil
Sagrada Família: Gaudího výzva (2022) (TV film)
Zajímavé, vlastně opravdu krásné, ale bez současných technologií, možnosti a železobetonu nepostavitelné