Recenzie (39)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Forman je fenomenální režisér, na kterého můžeme být právem hrdí.
Hra (1997)
Tahle "hra" mě opravdu bavila.
Šiesty zmysel (1999)
Asi jsem od tohoto filmu moc očekával..
Temný rytier (2008)
Nolan dal Batmanovi nový nádech. Tohle není žádný komiks, tohle je vynikají drama, které Nolan dokázal natočit. Ne jako počátky Batmana, kdy jsem si myslel jestli to náhodou není pohádka. Minimálně 10 hvězdiček a hodnocení 200%.
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
Výborný dabing, výborné vtipy. Tenhle filmeček mě opravdu překvapil.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Tak tenhle film mě dostal. Celou dobu otevřená pusa dokořán, závěr byl neskutečný.
Krstný otec III (1990)
Skvělé dokončení ságy.
Krstný otec II (1974)
Filmová lahůdka. Al Pacino exceluje, Robert De Niro exceluje, F. F. Coppola exceluje.
Králi ulice (2008)
Průměrný film. Nenadchne, ale taky se u něj nebudete nudit.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Velmi dojemný příběh. Až tak dojemný, že jsem plakal.