Posledné recenzie (39)
Predestination (2014)
Mindfuck jako prase. Film, u kterého bylo tolik WTF jsem ještě nezažil. Nevím co napsat, jsem v koncích. Snad jen že tenhle film si jednoduše nesmíte nechat ujít. Mindfuck rules this movie.
Motýlik (1973)
Nuda. Nemůžu popřít herecké kvality McQueena a Hoffmana, ale nebavilo mě to. Nějaká převratná pointa, scéna, nic.
Poslední traper (2004)
Vyjímečný zážitek.