Recenzie (1 417)
Společně: Boj o treble (2024) (seriál)
Nothing special. Sestříhaná sezóna, ve které City vyhrálo ceněný treble. Jediné, co mě překvapilo, je jak vypadá kabina pro hostující tým. Ikdyž hrajete třeba na Bayernu. Samozřejmě, je to pochopitelné. Nechcete, aby se cítili jak doma:) Grealish to trochu pozvedl, jinak je to celkem nuda. Ale uběhlo to rychle.
Godless (2017) (seriál)
Wow. Neprávem opomíjený westernový seriál. Zaplaťpánbůh - jedna řada, 7 dílů, hotovo. Dobrý námět, skvělá hudba, nádherné scenérie. Holky to vzaly pěkně zostra. Od úvodní epizody mě to nadchlo. Všichni to zahráli výborně. Překvapením je pro mě hlavně Jeff Daniels. Vždycky jsem ho měl za toho druhého z Blbý & blbější. Nádhera. Ale ani ostatní se nenechali zahanbit. Brodieho-Sangstera si vybavuji z Lásky nebeské. A Mockery je sexy když vezme do ruky opakovačku. Jo, scéna s rukou ukazující směr je mor! Je tam to samozřejmě mnohem víc. "Rád" bych něco vytknul, ale nejde to:) Jízda od začátku až do konce. Takhle se to dělá!
Zlomové okamžiky: Atomová bomba a studená válka (2024) (seriál)
Výborný dokument. Ač US produkce, hodně objektivní. Historický průřez od druhé světové, přes vývoj+krádež vynálezu atomové bomby, železnou oponu, operace CIA a pády režimů, zbrojení, studenou válku, karibskou krizi až po pád berlínské zdi, rozpad SSSR a bohužel i současný konflikt na Ukrajině. Snad i tentokrát budou lidé duchapřítomní jako v minulosti a nikdo to tlačítko nezmáčkne. Byl by to konec světa, jak ho známe. Tohle by měl vidět každý.
Nočný recepčný (2016) (seriál)
Hiddlestona mám rád a u špionážního thrilleru nepotřebuji honičky v autech, střelbu ani šalovačky. Tady ale končím u 4.epizody. Je to nuda. Víc jsem se pobavil u podcastu o PCT (Pacific crest trail). Úplně jiný level, ikdyž se tam pouze hovoří:)
PSH Nekonečný příběh (2022)
To jsem nečekal, dobrý dokument. Tady ty prostřihy sedly perfektně. Jde to odněkud někam, vypadá to zkrátka uvěřitelně, opravdově. S Orionem musí mít kluci trpělivost, chlapec si asi sáhl na dno. 518 a Trafik úspěch uměli zužitkovat. Vinnetou je super, co si budeme. Na koncertě z nich většinou odšlahlý nejsem. To už je dávno. Dýchla na mě historie. Povedlo se to. PSH je ikona.
Game Story (2024) (seriál)
Seriál hodně sráží dementní vata z produkce ČT. Absolutně nevyužitý potenciál v oboru, ve kterém jsme špička. Od Fuky přes časopis Score až po KCD, Samorost, Factorio. Programátoři nemají šanci se ani vyjádřit, místo toho člověk čumí na politické hnoje a dobové prostřihy. Bohužel postrádající špetku humoru. Obrovský provar. Bohužel. Jako průřez CZ scénou jakžtakž.
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
3 a 1/2. Dobrý flashback s Charlie Sheenem. Dobře to uběhlo. Douglas i LaBeouf dali svůj part s přehledem. Kruh se uzavřel.
Kráľovstvo (2007)
Akce je tu parádní a vypadá to celkem realisticky. Něco mi tam chybí. Obsazení dobré. Líbilo se mi to propojení arabského a západního světa. Všude jsou lidé dobří a špatní. 3 a 1/2.
Code 8 (2019)
Sci-fi béčko.
Kód 8: Část 2 (2024)
To samé v bleděmodrém jako předchozí díl.