Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Pro mě srdcová záležitost už od základní školy, kdy jsem poprvé film viděl na ORF. Hluboký zásah. Nepřekonatelné scény, které si budu navždy pamatovat.
Vtedy na Západe (1968)
Olovená vesta (1987)
Rodinná oslava (1998)
Tak má dle mého vypadat film! Absolutní paráda.Na co speciální efekty, stačí si vyhrát s příběhem a postavami. První film podle "pravidel" DOGMA 95. BRAVO!!!
Kurz negatívneho myslenia (2006)
V mene otca (1993)
Miluju filmy o bezpráví a o všem, co je spojeno s Irskem. Daniel Day Lewis hrát umí, to je bezpředmětné. Pokud máte rádi filmy založené na skutečných událostech a "relativně" dobré konce, nenechte si tento snímek ujít. Budete spokojeni...
Kdysi byli bojovníky (1994)
Muž odnikud (2010)
Někdy je vážně dobré nezkoumat o čem film bude. To se stalo mně. Důraz na detail, podobnost s Leonem čistě náhodná:) Neskutečný mix!!!
Ešte sa môžeš vrátiť (1997)
Pro mě neskutečné překvapení, absolutní paráda. Osazenstvo bez rozdílu na jedničku. Parádní dějové zvraty a režie. Super!