Recenzie (29)
Niečo na tej Mary je (1998)
Jistě, že je to hovadina, ale kultovní.
Honza málem králem (1977)
Korn je jako Honza krásný.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Koudy je za pět hvězd.
Lásky jednej plavovlásky (1965)
šest
Vertigo (1958)
Obrazově nejezajímavější Hitchcok a inspirace mnohem lepšího díla, z dílny jiného mistra. Jestli pak víte jakého.
Siedma pečať (1957)
Chybí mi to hluboké pohroužení do nálady toho díla, které asi někteří mají (Vaughan). Přesto tomu filmu rozumím.
Obušok, z vreca von! (1955)
Začátek je nádherný. Mohu se podívat každé Vánoce.
Hrátky s čertem (1956)
Martin Kabát je dobrý chlap.
James Bond: Skyfall (2012)
Ten kdo má rád bondovky a nevadí mu škaredý Craig, nechť si přidá hvězd podle libosti. Úvodní titulky jsou podmanivé, chvílemi hypnotizující a bohužel trochu přeplácané.
Úplné zatmenie (1995)
Musím vidět znovu. Toto bude můj vánoční film. "láska musí být znovu vynalezena"