Recenzie (792)
Fallout (2024) (seriál)
Väčšinu Fallout hier som hral,takže svet seriálu sa snaží zachytiť ich postapo podobu a atmosféru celkom úspešne.Spomenul by som napríklad tú benzinovú pumpu,ktorá bola akoby detailne vystrinutá kópia z hry.Kowboy Ghoul si kradne pomaly,ale isto celú prvú seriu pre seba,prebíjajúc všetky hlavné charaktery,zo špeciálnym čiernym humorom a nápadmi.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Kam to len smeruje tento filmový priemysel ?
Duna: Časť druhá (2024)
Dokonalé dielo.Geniálne spracovanie a nešablónovité poňatie predlohy,spolu s burácajúcou hudbou Hansa Zimmera.No odchádzal som z kina v normálnom tranze a cítil,že takto by malo poriadne sci-fi vyzerať a že som bol svedkom jedinečného zážitku.
Mzda za strach (2024)
Ten scenár oproti tomu čo bolo vo Friedkinovej verzii,tak táto pripomínala úplnú lobotómiu.Už len nastavenie času 800 km za 10 hodín,náklaďáky s nitroglycerínom,westernové prestrelky bez poškodenia nákladu,z toho pár km prašných ciest,prekážky a všetko nakoniec hrdinne stihnuté včas.
Umenie jesť a milovať (2023)
Kulinárske orgie,ale originálne a majstrovsky zpracované.Pripomienka,hlavne nemali by ste to pozerať hladný.Celé je to také akoby z reálneho života,Juliette Binoche exceluje a k tomu tie hlášky z histórie a prírody.Zaujalo a držalo ma až do konca.Tiež k neuvereniu,že režisér je vietnamec.
Hrozba smrti (2024)
Slušná choreografia bitiek,ale ináč čisté béčko.
Farang (2023)
Slušný brutálny revenge a ešte k tomu v Thajsku.Dejovo nič moc.
Wonka (2023)
Muzikál až tak nemusím,ale musím porovnávať a Johny Depp bol podstatne výraznejší.
Mladá dáma (2024)
Jednohubka zo slušne vytvoreným drakom.
Chudiatko (2023)
Abstraktné,brutálne a úchylné,ale zároveň na druhej strane aj geniálne dielo.Zvláštna akoby gýčová kamera vytvárala obrazové orgie pomaly v každom zábere.Miestami mi to pripomínalo "Grand Hotel Budapešť".Brilantná Emma Stone.