Posledné recenzie (716)
Totem (2017)
Ano tohle horor opravdu byl, ale hlavně to dokoukat až do konce, protože to byla fakt bída a o nějakej atmosféře nebo fungujících lekačkách nemůže bejt ani řeč..
Cesta (1971)
Nevim jestli nejlepší, ale bezpochyby jeden z nejoriginálněji pojatejch survivalů co jsem zatim viděl. Walkabout chvilkama vypadá skoro jako dokument, takže si divák tu australskou přírodu opravdu užije..
Chlapci ze sousedství (1991)
Během sledování jsem si kladl otázku, kdy a jestli vůbec se tam bude něco dít nebo přijde nějaký opravdový drama/opravdovej zvrat a to přišlo až nesmyslně pozdě a celkovej dojem už to u mě nezachránilo.. za mě rozhodně jeden z těch nadhodnocenejch filmů a těžká nuda..
Posledný denníček (1)
Vzpomínky
Úplně obyčejný DVD ale přesto má pro mě velkou hodnotu protože jsem si ho koupil v době kdy ještě nebyl žádnej facebook a lidi se chovali ještě celkem normálně..