Recenzie (814)
Tombstone (1993)
Dobrej film s nejtrapnějšíma climax přestřelkama ever. A taky knírama.
The Covenant (2023)
Sympatické od všeho trochu. I když to trochu je pokaždé super. Jen je toho pokaždé trochu. #Inception
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Jednička byla blbá a zábavná. Dvojka je blbá. Trojka asi jenom bude.
Zámok hrôzy (1999)
Vzhledem k výrazné absenci hrůzy navrhuji přejmenovat film na: Zámek.
Oppenheimer (2023)
Obecně mě moc nebaví životopisný žánr, nicméně co s ním dělá Nolan je jiná liga. Skoro až artový montáže, hudba, kamera a hlavně zvuk. Ten tu není od toho, abyste něco slyšeli, ale abyste si to prožili.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Je to tak moc epický, zajímavý a napínavý, až jsem to nedokoukal.
Iba vraždy v budove (2021) (seriál)
Spoiler! Vraždy se odehrávají jen v budově.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Jako oficiální, jednoznačná a definitivní odpověď na otázku: "Může být Jamie Dornan další James Bond", to funguje skvěle. Nemůže. Jinak je to fast food.
Becoming Bond (2017)
Mám rád Lazenbyho bondovku. Moc. Ale čím dál tím víc nemám rád Lazenbyho. Je to kokot.
Psia jazda (2023)
"Když si chceš něco přivlastnit, musíš to pochcat." - skvělá rada do života. Jinak bych moc rád viděl výrazy rodičů, kteří vzali děti do kina na film s pejskama.