Recenzie (814)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Na starým kole starý kolena pořád umí šlapat. Jo, chybí tomu mojo první trilogie. Ale kdo má kurva stejnej elán i po 50 letech. Dobrý furt.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Kdyby to bylo čistě porno, mělo by to pro mě větší přidanou hodnotu, než "wannabe" komedie.
Poker Face (2023) (seriál)
Colombo říznutej Henkem Moodym v obalu To je vražda, napsala. Tralala.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Esence vychcanosti, zmrdství, odvahy, hlouposti a guilty pleasure zábavy.
65 (2023)
Za těch krásných 93 minut jsem napsal 3 emaily, upravil jsem 2 fotky, objednal ledničku a poradil kamarádovi. To není vůbec špatný na jeden film...
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Zoufalá snaha o pozornost, která boří pravidla kinematografie špatnými hereckými výkony a vykrádáním Dannyho parťáků namísto Fortuny.
Rabbit Hole (2023) (seriál)
Je tam za jeden díl víc zvratů než za všechny série Dallasu. Ale je to napínavý.
Sly (2023)
Řemeslnou podprůměrnost vyzdvihuje Sly svoji schopností vyprávět o věcech niterně a do hloubky. Natolik, nakolik to i průměrný fanoušek Clash of the stars unese.
Andor (2022) (seriál)
Dechberoucí, nekompromisní a asi jediný opravdový Star Wars od Disney. Andor (společně s Rogue One) o metry přechcává všechno od Epizody III. Svěží, rozšiřující vhled do světa, kde lze napočítat maximálně tucet světelných mečů, byť lidí tu jsou miliardy. "I cannot swim" mě dostalo.
Pápežov exorcista (2023)
Při prvním pohledu na Russella to vypadalo, že půjde o vymítání pupíčku. Nikoli, škoda. To bych totiž byl skutečně v napětí, jak to dopadne.