Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Film o kterem nikdy ani na chvili nezapochybuju, ze patri do mych TOP 10 vsech dob ;) coz se o vetsine ostanich rict neda...
Počiatok (2010)
Temný rytier (2008)
Sedem (1995)
Americká krása (1999)
Veľká ryba (2003)
Film, ktery se nejvice blizi logice mych snu. Kdy v tom danem snu vsechno dava naprosto jasnou a nezvratnou (snovou) logiku a smysl, az do probuzeni, kdy v tom clovek hned vidi/hleda casove, logicke i vecne lapsy... A pritom ty sny jsou casto tak nadherne, presne jako tenhle film a zivotni pribeh jeho hrdiny.
Big Lebowski (1998)
Taká zvláštna rodinka (2001)
Naprostá pecka a asi můj úplně nejoblíbenější Wes Anderson. Jestli máte alespoň trošku rádi režisérův styl, tak tuhle podivně trhlou famílii rozhodně doporučuji, už kvůli skvělému hereckému obsazení se nudit rozhodně nebudete... ;)
Fontána (2006)
Tezko o tom neco psat, to se musi videt a slyset... a chapu, ze tenhle druh filmu se nikdy nezavdeci vetsinove populaci, ani to tak myslim nema byt, od toho tu mame letni popcornove "hlavunechtedoma" filmy :_)
Neľútostný súboj (1995)
Dnes již naprostá klasika žánru s opravdu hvězdným obsazením a to jak hlavních tak i těch o něco menších rolí. Michael Mann po natočení "The Last of the Mohicans" a "Heat" už úplně nedokázal překročit svůj vlastní stín i když se skvělým "Collateralem" se dokázal kvalitám prvních dvou jmenovaných alespoň přiblížit. Nelítostný souboj je jeden z tzv. "You must see this movie!", aneb dodnes nikdo nedokázal natočil lepší bankovní "heist" s následnou přestřelkou uprostřed velkoměsta. ;) Zde zcela zasloužených 5/5