Posledné recenzie (1 099)
Smrť a iné detaily (2024) (seriál)
Mělo to opravdu slibný a nadějný rozjezd, prvních pár dílů opravdu bavilo. Bohužel pak se to začalo utápět ve skocích časem... před osmnácti lety, před hodinou, před padesáti lety, před šesti měsíci, před, před, před... což je vždy strašně laciná scénáristická berlička, která mi osobně dost leze krkem. No a poslední díly byly už byly vyloženě hloupé až debilní. btw... Violett Beane je opravdu sexy kočka
Šógun (2024) (seriál)
Pravděpodobně seriál roku 2024 a možná i za delší období. Japonsko je tu díkybohu opravdu dosti japonské. Celý ten příběh inspirovaný reálnými událostmi a postavami je samozřejmě dost zromantizovaný, ale tak nějak ještě v únosných mezích. Obsazení, produkce, lokace skvělé, i když se natáčelo většinou v Kanadě a ne v Japonsku. Jediná menší vadou na kráse je tu misscast Cosmo Jarvise, který tu herecky dost nestíhá a celých deset hodin jen kouká jako vyoraná myš. Naštěstí on tu vlastně není až tak hlavním tahounem a postavou příběhu, těmi jsou tu spíše Anna Sawai a Hirojuki Sanada.
Jigen Daisuke (2023)
Tohle bylo opravdu příšerný po všech stránkách... bohužel i po té akční, přestřelky.... škoda i komentovat...