Recenzie (4 609)
Tomb Invader: Poklad čínského císaře (2018) (TV film)
To zase bylo dílo. Už film kterej to kopíruje je sračka a tahle verze na tom není o moc líp.5%
Záhada hlavolamu (1993)
Nedá se nic dělat tohle je kus mého dětství a přes pár chybiček nepůjdu s hodnocením níž. Díky podmanivé hudbě je výprava do tajemných Stínadel neuvěřitelně atmosférickou záležitostí, která udrží v napětí po celou dobu stopáže. Pravda obsazení mohlo být výraznější a v něčem se tohle filmové zpracování od toho literárního liší, ale po letech jsem si to připomenul a pořád na mě ten film působí. A schválně kdo z vás narozených v první polovině osmdesátých let na tomhle nevyrůstal? Dobou prověřená kvalita.75%
Ďáblovi běžci (2019)
No pravda je, že Cage je tu naprosto zbytečnej. Exhibovat se tu snaží jiní zejména Fishburne, ale moc se to nedaří a často to sklouzává k trapnosti. Něco jako souvislý příběh tu neexistuje a tak jakž takž ušlo jenom to vyvražďovací finále, ale na víc než na tu 1* to nakonec stejně nedá ani náhodou.20%
Doom: Annihilation (2019)
Nebavila mě ani jednička i když po pravdě řečeno už si z ní nic moc nepamatuji. Tohle je chaotické nepřehledné a zběsilým tempem jdoucí dopředu sci-fi, ale mě to úplně minulo. Málem jsem to ani nedokoukal.10%
He Who Dares (2014)
Zátah na Britský způsob, ale ještě levnější s amatérskou nepřesvědčivou akcí, no aspoň to odsejpá.15%
Operace Rudé moře (2018)
Souhlas s Lacikem a Ouwenem a v krátké době druhý filmový zklamání z Asie a to říkám i přesto, že tyhle military, neserte se do Číny akčňáky mám opravdu rád. Třeba takoví Vlčí válečníci 2 byla luxusní záležitost, ale tam byl nezničitelný a Charizmatický Jacky Wu který to celé táhnul. Tady je jenom komando nezajímavých zapomenutelných ksichtů kteří navíc, jak tu bylo trefně napsáno vypadají stejně, takže se v nich nevyznáte a hlavně jim nefandíte. No a ta všemi proklamovaná super akce mi zase až tak super nepřišla. Zpomalovačky měly asi působit cool, ale mě rušily. Navíc přestřelky byť jsou krvavé a dynamicky natočené, tak mi přišly dost fádní a nenápadité. Čína to rozhodně umí líp. O tom nemůže být sporu. Tak snad příště.30%
Nepolapitelný padělatel (2018)
No já nevím jsem na rozpacích. Starý pardál Chow Yun Fat mi tu přišel znuděný a unavený. Příběh mě do děje moc nevtáhl až jsem z toho všeho kecání byl upřímně docela otrávenej. Když se rozjede akce, tak sice je na co koukat, ale pořád to v rámci HK produkce není žádný zázrak. Navíc ke konci se to kvůli zbytečně dlouhé stopáži která se dala v pohodě o půl hodiny zkrátit a nic by se nestalo začalo táhnout jako smrad. Tentokrát trochu krok vedle, ale co se dá dělat. Pořád platí, že Azijská akce mě baví, ale holt není každý den posvícení.35%
Joker (2019)
92%? Ale no tak. Po tom hype jsem se na to taky nechal nalákat a táhnul se až na Anděla a po pravdě není to nic víc a nic míň než řemeslně slušně natočená óda na jednoho šílence a po pravdě řečeno ten smích mě už po půl hodině docela iritoval a ke konci už regulérně sral. Jinak proti Phoenixovi a jeho výkonu nic nenamítám, ale nemuseli ho na konci za každou cenu stylizovat aby se co nejvíc podobal na Jacka Nicholsona, protože ten je jenom jeden a nejlepší Joker ever to si říkejte co chcete. Jinak průměr kde mimo hlavního hrdiny už nic výrazněji nezaujme a to avizované údajně drsné násilí je teda slabý čajíček z pohledu toho co už jsem kdy viděl. Oceňuji snahu DC točit víc temný a dospělácký filmy než ty stupidní digitální omalovánky z Marvelu, ale tohle zůstalo na půlce cesty a abych byl upřímný, tak už mi to z větší části vyšumělo z hlavy.55%
Pád anjela (2019)
Anděl padl a s ním i tahle série. Bohužel od chvíle kdy jsem viděl první trailery mi bylo jasné, že kvalitám perfektního prvního a obstojného druhého dílu se to nevyrovná. Zmatená rádoby složitá zápletka která se na konci ukáže být úplně stupidní a vyšumí do ztracena. I té akce je nějak míň než v předchozích dílech a je taková tuctová a nevýrazná. Nemluvě o tom, že efekty jsou díl od dílu slabší. Butler na to pořád má, ale obávám se, že největší pecky už má za sebou. Tady chyběl i Eckhardt a jeho souhra s ním. Slabé 3* a doufám poslední díl.50%
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Ale jo nakonec to dopadlo docela ok. Sice by měl někdo tady přidat i žánr sci-fi, protože jestli poslední díly Fuck And Fekalious byly kulantně řečeno, přehnaný, tak to ještě nebylo vůbec nic. Co je, ale fajn, že tohle není tak ostudně infantilní jako třeba poslední díl výše zmíněné série. Žádnej otravnej Vin Diesel žádný stupidní kecy o rodině a tak se to dá docela v pohodě vydržet. I když se pořád nemůžu zbavit dojmu, že ve srovnání například s Posledním Rambem platí, že méně je někdy více a fanouškem těhlech novodobých akčních šíleností už se na stará kolena fakt nestanu, ale Rock se Stathamem jsou aspoň uvěřitelní, takže proč ne.60%