Recenzie (17)
Lela show (2022) (relácia)
Viděl jsem ledacos, ale tohle je síla. Napadá mě jediné slovo, které přesně vystihuje tuhle kravinu - BIZÁR. Stupidní obsah, umělá Lela s obrovskými rty vypadá srandovně 😅😅😅. Nedá se na to dívat...
Denník Dity P. (2013) (relácia)
Právě jsem sledoval cca 10 min druhé serie. Dita připravila utopence, které pak pozřela společně se svou kamarádkou sedíc na louce ve sněhu... WTF??? Kdo tohle vymyslel? Dita je nesympatická, prkenná a svým monotónním projevem zabíjí. Jedna debilní, ale opravdu debilní hláška střídá druhou. Dita by si měla místo této zhovadilosti pořádně zašukat .
Osem hrozných (2015)
Typický Tarantino, rozhodně nezklamal, naopak!
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Pro mě zklamání. Film je sice realisticky natočen a některé záběry berou dech, ale jako celek vyzněl prázdně.
DobroDRUH (2015) (relácia)
Cestovatel k smíchu, větší cestopisnou frašku jsem v životě neviděl 😀 vlastně nevím, jestli je to k smíchu, nebo k pláči...
Správny chlap (2010)
Typicky severský film se svérázným humorem. Doporučuji.
Môj pes Killer (2013)
Čekal jsem víc. Dlouhé záběry nudí, "herci" drmolí naučené texty a příběh mě taky moc nezaujal...
Včielka Maja (2014)
Zavzpomínání na dětská léta dopadlo dobře, film je důstojným nástupcem původní Máji. Viděl jsem s dětmi (4,6) v kině 3D.
Rio 2 (2014)
výborná animace, ale to je tak asi všechno. Nuda.
Krásno (2014)
Dvojka z krematoria nemá chybu...:DD viděno v předpremiéře. +++++