Posledné recenzie (23)
Pod horou (1982) (seriál)
Po letech (hodně letech) se mi podařilo to zhlídnout v originálu a pořád dobře koukatelné.
Halo (2022) (seriál)
Je nutné oproti předloze vše tak překrucovat až kurvit? Sto let čekám na nějakou adaptaci a pak je z toho taková zdrbanina, Mistršéf věčně bez helmy a ještě si i zaprcal, no to mi vždycky ve hrách chybělo :DD Na to že lidi mají být ve válce s Covenanty to moc nevypadá, jen se občas jako potkají, zbytečné intriky a neshody mezi lidma, možná bych i přehlídl, že očernili Keyese a Mirandu, z Mistršéfa je skoro až ježíšovskej spasitel, Halo místo technickýho zařízení působí jako nějakej kouzelnej svět z pohádky a ještě ho ani vlastně nenašli. Vizuál dobrej, prachy na tom vidět jsou, ale věrnější doplněk ke hře bylo Halo 4 Forward Unto Dawn, jak čtu tady i jinde pokud to dělali lidi, co ani neznají předlohu, zakazoval bych takové projekty.
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Slabý, i když je to věrnější herní předloze, někde je to nechtěně komický, moc to nepůsobí jak kinofilm a hlavně Leones Kennediaz... Milla je pořád jaksi lepší