Recenzie (238)
Ako byť single (2016)
Ta blonďatá hrošice byla fakt vtipná :) dobrý hlášky po celý film...
American Horror Story - Cult (2017) (séria)
AHS Cult je pro mě po pár nepodařených sériích krásný odraz ode dna! Hlavní téma je zajímavé, scény děsivé a flashbacky do minulosti boží :) Z Evana šla dost hrůza.....Také mě potěšil krátký návrat Emmy Watson a nástup Billie Lourd do série!
American Horror Story - Hotel (2015) (séria)
Plné krve a sexuálních scén....chybí trochu tajemno....zatím nejslabší série...
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Jeden z nejlepších seriálů poslední doby! Nic tak děsivého jsem už dlouho neviděl! Skvělé herecké výkony...neohrané tváře...úžasná Jessica Lange!
American Horror Story - Roanoke (2016) (séria)
Myslel jsem, že nudný Hotel nic nepřekoná....mýlil jsem se - Roanoke! Nevím, co se děje, ale kvalita AHS jde strmě dolů...Tato série byla až na pár kanibalistických scén naprostá zívačka.....
American Horror Story - Útočisko (2012) (séria)
Miluju všechny série...druhá je pro mě zatím nejlepším hororem z dosud natočených.
Americká kliatba (2005)
Miluju historické filmy podle skutečnosti a ještě z americké historie...super =) film jako takový však mohl být zpracovaný mnohem líp a spousta scén těžce pokulhávala za standardem....
Americká krása (1999)
Perfektně popisuje vězení člověka v jeho vlastním životě a snahou o útěk.........před manželstvím, pravdou, sebou samým....
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Baví mně ty dyliny sledovat jak dokáží zaprodat svou důstojnost, jak pořád pindaj, hroutí se a stěžují si na soutěž a na všechno - proč tam vůbec šly? :D + Tyra banks mně přijde díl od dílu víc a víc dementní.
Angel (1999) (seriál)
Už to není Buffy...ale na Angelovi miluju historické dějové linky s úžasnými kostýmy :)