Recenzie (695)
Znovu 20 - A Decent Proposal (2021) (epizóda)
Asi to bude taková ta zbytečná poslední série...
Koruna - Sleep, Dearie Sleep (2023) (epizóda)
Důstojnější finále asi už udělat nešlo, smekám...
Vianočný príbeh (2022)
Neříkám, že tam nebyly dobré humorné situace a že to není nacvaknutý hvězdama. Ale jako celek jedno velký špatný, děj kulhá, logika nikde a těch blbejch míst bude asi víc než těch dobrejch.
Stav ohrozenia - What Was Done to You (2014) (epizóda)
Tak americkej prezident jako vždycky drsnej husťák. :-) Ale jinak dobrá zábava.
2 baby na mizine - Season 6 (2016) (séria)
Někde od druhé série sláblo, sláblo, až zesláblo úplně, poslední série mi k práci protekla jedním uchem tam a druhým ven. A ten ukrutně veselý smích v pravidelných párvteřinových intervalech tam fakt pouští magor. Teda předpokládám, protože kdyby to bylo fakt publikum, tak je buď po skupinové lobotomii nebo kouká na něco jiného, v reálu by se zasmáli max 2x za jeden díl...
Foodie Love (2019) (seriál)
První dily docela příjemná kecačka poměrně nezajímavé dvojice, ale dá se, ikdyž to vlastně nemá děj. V posledních dílech tomu ale prostě naprosto došel dech a celkový dojem ze seriálu mám tak jedno velké nic, které do zítřka okamžitě zapomenu.
Dva a pol chlapa - A Beer-Battered Rip-Off (2015) (epizóda)
Autoři už vyeskalovali Alanovu imbecilitu do absurdna. Naštěstí už jen pár dílů.
Dva a pol chlapa - Season 12 (2014) (séria)
Naštěstí je tato série poslední, moc nevím, kam by se dalo ještě klesnout, fakt dno.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Portrét duše (1993) (epizóda)
Dal bych normálně jen 4 hvězdy, ale toho ultrazmrda vyfiknul Vašut teda geniálně.
Based on a True Story (2023) (seriál)
Ve finále docela příjemná věc o vztahu manželského páru se sériovým vrahem a o natáčaní podcastu. A dobrá zpráva, je to milé, vtipné, a není tu žádná agitka sexuálních menšin.