Recenzie (695)
Paní Davisová - A Baby with Wings, a Sad Boy with Wings and a Great Helmet (2023) (epizóda)
Zvláštní, vlastně se mi to líbí, jen pořád nevím, o čem to vlastně bude. Snad autoři nezklamou.
FUBAR - Konec a uzavřeno (2023) (epizóda)
Finále vyeskalovalo na tak neskutečnou pitomost, že mě to vlastně i docela bavilo. :-D
Taká obyčajná rodinka - The Cheerleader (2009) (epizóda)
Místy pobavilo, jen mi prostě nechce docvaknout, jak může rodinu tak brutálně vykolejit porouchaná sušička. Ale je to sitcom, tak co.
Městečko na pobřeží (2021) (seriál)
Žánrovka naslazená až běda. Trochu to kazí delší stopáž, zas na druhou stranu jsem asi u žádného dílu neměl vyloženě pocit, že to nudí a je zbytečně natažené. Asi teda až na ten díl s vystoupením tamních Lunetiků, to bylo i na mě moc. A množství neuvěřitelných náhod - ať tech z minulosti nebo těch, které posouvají děj - bylo teda taky hodně za hranou. Ale jinak klasická korejská záležitost: lehké, na pohodu, milé, romantické a často příjemně humorné.
Městečko na pobřeží - Epizoda 12 (2021) (epizóda)
Láska neláska, soužití se seznamem bych to asi nedal....
Na zdravie - My Son, My Father (1992) (epizóda)
Konec to trochu zvednul, ale jinak spíše trapné než vtipné. A takovej našlapanej seriál to kdysi byl.
Městečko na pobřeží - Epizoda 11 (2021) (epizóda)
V mezích žánru fajn, jen teda nevím, k čemu dalších 5 dílů. Kromě odhalení, že šéf (pravděpodobně) kdysi vyhrál miliardu a že ty dvě (pravděpodobné) lesby ke štěstí přijdou, už mě nic moc k řešení nenapadá...
Na zdravie - It's a Wonderful Wife (1991) (epizóda)
Normálně bych dával průměr, ale tu fotku prostě chci. :-)
Bratia a sestry - Patriarchy (2006) (epizóda)
Vůbec nevím, co z toho vyleze, hvězdně obsazené, ale dějově v pilotu docela nijaké, zřejmě to bude kvalitní kulisa k práci nebo to poletí do koše.
Na zdravie - What is... Cliff Clavin? (1990) (epizóda)
Cliff to docela zachraňuje, ale nic to nemění na tom, že je tato série extrémně slabá.