Recenzie (18)
Piliere Zeme (2010) (seriál)
Knihu jsem milovala a byla jsem do ní opravdu velmi začtená...co se pilířů týče bylo to faj koukání plné napínavých okamžiků, ale možná jsem čekala trochu víc.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003) (seriál)
Když jsem se nekoukala díl od dílu, ohodnotila jsem tento seriál třemi hvězdičkami, ale teď když jsem viděla plných pět sérií a nemůžu se ubránit stahování dalších a dalších dílů dávám 90% :)
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Podařená komedie, jen jsem od kombinace DiCaprio, Hanks a Spielberg čekala možná o trošku víc.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Suit up! Vynikající seriál, který si brzy zamilujete společně s hlavními postavami. :)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Bez předsudků dávám dvě hvězdy, takový odpad jako Ordinace nebo Ulice to zase není. Po těžkém dni kdy by se mi z psychodramatu udělalo zle to opravdu stačí- nadprůměrný Nova seriál.
Čierny krásavec (1994)
Začala jsem brečet po třetí větě :) Sice jsem film probrečela, ale moc se mi líbil. Určitě si ho ještě někdy pustím.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Brilantní film- Darabont, Robbins, Freeman a novela Stephena Kinga, touto kombinací vznikl podle mně jeden z nejgeniálnějších filmů..
Pýcha a predsudok (2005)
Krásný film, dokázal mě odtrhnout od všedních starostí a pěkně uspat. Moc se mi líbila hudba a celkově na mě tento film udělal bezvadný dojem.
Mentalista (2008) (seriál)
Seriálu jako takovému tři hvězdičky, ale za obazeni hlavní role mím nejoblíbenějším hercem si zaslouží hvězdičku navíc ;D...Uvítala bych více akce trochu více RJ :)
Unesená (2009)
Bohužel ani Simon Baker to nezachránil...nuda, hrůza...! Nechápu že s to doho pouštěl..:)