Obľúbené filmy (10)
Madagaskar (2005)
Ľahko ju zbaliť (2010)
Ona je on! (2006)
Ženy v pokušení (2010)
Prebudím sa včera (2012)
To, že tento film byl jednou velkou reklamou na Orbit a bůh ví co ještě, jsem se v kině opravdu bavila a to po hodně dlouhé době. Díky za skvělého Jiříka Mádla, který podal skvělý výkon. Když se odprostíte od toho, že ČR chtěla asi ,,sci-fi", tak si film vážně užijete.......
Vymedzený čas (2011)
Tento film jsem viděla teprve nedávno a naprosto jsem mu podlehla. Ta atmosféra, děj, prostředí a vůbec ta myšlenka byli senzační. Timberlake a Seyfried podali skvělý výkon a tak jsem strávila 109 minut s otevřenou pusou....
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Bohužel (nebo bohudík), tento film již nic nepřekoná. Je úžasný, nádherný a nepopsatelný. Jen mě mrzí, že už asi nezažiju ten pocit po shlédnutí- Jo, tak to je on, mého srdce šampión. Narozdíl od jiných filmů- jednou a dost- jsem tento skvost viděla již 15x a stále mě neomrzel. Děkuji...