Recenzie (755)
Nelítostná rasa (2005)
oficiální text distributora je blábol, viz Rileyův komentář
Gondíci s. r. o. (2015) (relácia)
Veselé...
Gorilí povídání (2015) (seriál)
Tohle NENÍ žádný večerníček. Záběry goril z pražské ZOO doplněné nijak nesouvisejícím infantilním žvatláním Terezy Bebarové... Zlatý Vydrýsek
Dilino a čert (2009) (TV film)
a proč to nehrajou opravdoví Cikáni? Cíl i Táborský jako Romové úplně mimo mísu, naprosto nevěrohodní... Jedinej dobrej v roli Lábus jako čert
Samoživy (2015) (TV film)
hodně povrchní. vypadá to jako že po 25 letech točení oslavných agitek paní Sommerová zjistila, že jsou tu i lidé s problémy vyžít....
Kmeny - Rap (2015) (epizóda)
myslel jsem, že ten pupkáč v bazénku je Zdeněk Škromach. ale prý to byl raper Orion.
DobroDRUH (2015) (relácia)
Novodobý Emil Holub, vycházející hvězda mezi cestovateli! Nebo spíš česká odpověď na seriál Idiot na cestách, zde bohužel myšleno naprosto vážně.
Fokus Václava Moravce (2015) (relácia)
Moravec si zve jenom lidi, kteří mu rádi promluví z duše.
Kazatel smrti (2007)
z celého filmu je zajímavá jen Hudson Leick. no a tu po půlhodině zabijou, tak pak už to není vůbec o ničem :-D
Falling Skies (2011) (seriál)
Nechápu to místní nízké hodnocení, pořádná sci-fi jízda jaká tu dlouho nebyla, okupovaná Země, nepřetržitý boj s emzákama (ti jsou fakt dobře udělaný), sympaťák Will Patton... Jasně, je to hodně "seriálový", občas to stagnuje a příliš se dokola řeší vztahy hlavních hrdinů, ale v únosné míře. Podle mě mnohem lepší než třeba Walking Dead... Viděno až do konce všech 5 sérií.