Recenzie (64)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Dokonalé.
Vládkyňa zla (2014)
Mistrovské dílo s nádhernou Angelinou v hlavní roli. Přesně takhle jsem si pohádku o Růžence představovala.
Upírska akadémia (2014)
WOW! Tak tohle bylo úžasné! Měla jsem dost velké obavy z herců, co hráli hlavní trio, ale Zo a Lucy jsem si zamilovala od první scény.
Jasmínine slzy (2013)
Totální debilita.
RED 2 (2013)
Nebýt otravné Mary-Louise Parker, tak dám 5*.
Líbáš jako ďábel (2012)
Kamila Magálová neumí hrát.
Havana, milujem ťa (2012)
TO BYLA TAKOVÁ IDIOTINA!!!!! Kde to vzalo 58 %??? Pondělí: SUPER Úterý: SLABÉ Středa: DEBILNÍ KÝČ Čtvrtek: DEBILNÍCH 30 MINUT CHOZENÍ PO PLÁŽI A HOTELOVÝCH CHODBÁCH. TEN "NOVINÁŘ" MI PŘIPOMÍNAL VRAHA, KTERÉHO PRÁVĚ PROPUSTILI Z PSYCHIATRICKÉHO ÚSTAVU, NENÁPADNĚ VYHLÍŽÍC SVOU NOVOU OBĚŤ. Pátek: NÁZORNÁ UKÁZKA DEBILNÍCH HAVANSKÝCH RODIČŮ SNAŽÍCÍ SE DOHNAT SVOU DCERU DO BLÁZINCE. Sobota: KONEC JSEM NEPOCHOPILA. Neděle: KDYŽ TA BÁBA PROBUDILA CELÝ BARÁK A ZAČALA SOUSEDŮM VYPRÁVĚT O SVÉM "SNU", TAK JSEM SI PRVNĚ MYSLELA, ŽE SI CHCE JSEN SPRAVIT BYT A VYMALOVAT STĚNU. NAKONEC TO DOPADLO CELKEM DOBŘE. NEJHORŠÍ FILM ROKU 2012!!!!!!!!!
Neskrotná (2012)
Nebýt blbého slovníku a ještě horšího českého dabingu, bylo by to lepší.
Do Ríma s láskou (2012)
Ať je to, jaké je to, je to Woodyho práce. A už jen to, že tam hrál je pro mě dostatečný důvod dát 5*. Ale i tak je to úžasný film.
Pomáda (1978)
Olivia a John super. Jsem znechucena těma husama a nečitelným koncem.