Recenzie (64)
Železná Lady (2011)
Dávám 2 hvězdy: Za Meryl a Tonyho. Tohle není životopisný film. Jsou to jen útržky vzpomínek staré pomatené Maggie a jejího mrtvého muže. Ze začátku jsem myslela, že je M ve cvokárně. To časové lítání do hluboké minulosti (Alex Roach) a ne tak vzdálené minulosti bylo zmatenější než tenhle komentář! Merylinin výkon byl obdivuhodný. Zvláště scéna, kdy Meryl podepisovala Margaretiny autobiografie. Porovnávala jsme ten její podpis s Margaretiným a musím uznat, že jsou témeř stejné. Po shlédnutí tohoto tohoto filmu na mě M.T. působí jako sebevědomá mrcha s hodně vysokým egem honící se za svou prací.
Gossip Girl (2007) (seriál)
Nechápu proč jsem celá ta léta tenhle seriál tak odsuzovala. Je skvělý! Po všech těch fantasy filmech a seriálech jsem asi potřebovala něco tak trochu "ze života". Nejoblíbenější postavy: Serena, Chuck, Jenny.
Pucca (2006) (seriál)
Je to blbost. Ale úžasně vymyšlená blbost.
Život s Louiem (1995) (seriál)
Otravné, nudné a blbé. Nic víc.
Čertova nevesta (2011)
To má být vtip? Natočit něco takového... A ještě podle Němcové... Otřesné. Ta 1 hvězda je za Leknínu.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Jeden dvouhodinový trailer na pokračování.
Láska je láska (2012)
Nápad to byl dobrý, ale štvalo mě, že se ten učitel nedal dohromady s Honzou. A - další hvězda je za obsazení Krejčíkové a Macieje. Není to žádný zázrak, ale ani katastrofa.
Úplné zatmenie (1995)
Ještě dnes ráno jsem neměla páru, že nějaký Rimbaud kdy existoval. Zítra sháním v knihovně životopisy těhle dvou chlapíků. Nechápu proč se ostatním zdá, že Leův výkon byl "silný" i pro fanynky Titanicu. Já Titanic zbožňuju a stejně tak Leova Rimbauda. Jsem ráda, že jsem to viděla, protože až zase jednou uslyším jméno David Thewlis, nevybaví se mi pouze vlkodlak Lupin, ale střílející Verlaine. Film nemohl být lepší. Takže 5
Polnoc v Paríži (2011)
WOW! To bylo něco! Ta atmosféra, světla a Dallí se svýma nosorožcema tvoří nejkrásnější příběh s pařížskou tématikou, který byl kdy natočen! Kouzelný film Woodyho Allena. Vlastně první film, který jsem od něj kdy viděla, ale rozhodně nebyl poslední.
Šéfovia na zabitie (2011)
Přesně tohle jsem potřebovala! Úžasnou americkou komedii se skvělým scénářem a úžasnými herci. Dokonalost!