Posledné recenzie (28)
Úsvit (2023)
Moderní mysteriózní drama s krásným exteriérem Tater, idylkou 30. let s kvetoucím průmyslem plným naděje. Občas tam probleskne, co svět teprve čeká a jak byli lidé naivní. Od Elišky krásný výkon a režisér a celá parta vůbec si zaslouží prémie za provedení.
Svet pod hlavou - Mŕtvy muž (2017) (epizóda)
Tak tento díl to roztočí ještě na více obrátek než dokáže ze sebe dostat Slávkův bakelitový dvoutakt. Filipovy halucinace překvapí docela dost vtipnými i strašidelnými momenty. "Nakresli mi ten internet" "Proč se SNB přejmenovalo na DNA?" Tak se pojďme těšit na další díl, teď jsme měli jen střelby, ale příště, příště to bude na živý terč. Držme si odznaky, jedeme z pořádnýho socialistickýho kopce.
Červený pavúk (2015)
Po vizuální stránce to je poutavý film ne nepodobný Poutům nebo Hořícímu keři. Až na to,že tady není předem známo,jak celý příběh skončí. To se bohužel nedá říci ani po konci promítání. Vnitřní motiv pachatele nacházím jen stěží, byť to chvíli vypadá, že se to rozjede, tak to přesto spíš drhne a dost otazníků přetrvává. Možná mi jen chyběl ten aha moment.