Recenzie (107)
Sinister (2012)
Ze začátku se to pěkně rozjelo, ale na konci filmu moje nadšení opadlo. Chtělo to prostě epický konec. Jinak parádní efekty, příběh a výkony herců.
12 rokov otrokom (2013)
Skvělá podívaná. Prostě parádní životopisný film, který měl hloubku. Film se mi moc líbil.
Vitajte v džungli (2013)
Ze začátku byla vidět ve filmu kapka naděje na slušnou komedii. Nakonec se to změnilo na totální sračku ve vedlejší roli s Van Dammem. Ubohé pokusy o humor.
RoboCop (1987)
Čekal jsem od filmu víc. Příběh byl až moc jednoduchý. Film mohl být delší, jelikož mi připadalo, že tam je spousta míst, které mohli být delší a tím pádem mohl být rozsáhlejší příběh.
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Opět skvělá podívaná s Chanem v hlavní roli. Příběh byl sice kostrbatý, ale souboje to opět zachránily.
Majstrov Syn (1978)
Další parádní akční biják s Chanem. Je to zábavné a je tam i spousta soubojů. Tradiční čínský film.
Vlk z Wall Street (2013)
Parádní podívaná s brilantním DiCapriem v hlavní roli. Moc jsem se u tohoto filmu bavil.
Klondike (2014) (seriál)
Parádní námět, skvěle zpracovaný, co se týče herců, kulis a prostředí. Některé scény byli trochu předvídatelné, ale i tak je to skvělý film od Discovery.
Thor: Temný svet (2013)
Přišlo mi to lepší než jednička. Víc akce a složitější příběh. Jenom mi to strašně připomnělo Riddicka: Kroniku temna.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Je to možní lepší než jednička, ale na podobné úrovni. Děj se trochu rozvinul, už to nejsou jenom hry, ale příběh se zamotává. No uvidíme, co na nás přichystají další díly.