Recenzie (154)
Olimpius Inferno (2009)
V porovnání s 5 days of war ten lepší z dvojice snímků. Jinak je tu též jasná manipulace se skutečnosti, přesto podána skrytější formou, než jako v případě amerického snímku. Pokud se oprostím od faktu manipulace, tak je to co do vizualizace dobrý snímek.
Honba na ponorku (2012) (seriál)
Pilotní díl mě po zhlédnutí pěkně nakopnul na sledování dalších. I když to bylo občas slabší, tak se jedná o jeden z nejlepší seriálů, které jsem viděl. Skvělé prostředí, neustálé zvraty, politická kalkulace a řinčení zbraní. Pecka.
Krvavý diamant (2006)
Další film věnující se prostředí občanské války a s tím souvisejícímu černému obchodu s diamanty. Skvělý příběh, herecké výkony a hlavně hudba.
Krvavá revoluce (2008)
První estonský film, který jsem viděl a hned skvělý. Byl jsem mile překvapen a hlavně jsem se dozvěděl o dalším případu, kdy komouši chtěli vyvážet revoluci a dostali přes hubu :-D
Hranice zlomu (2003)
Celkem dobré drama o milostném spojení v krutém světě solidarity.
Hotel Rwanda (2004)
Silný příběh z prostředí občanské války ve Rwnadě, o kterou v době jejího konání ztratil svět zcela zájem. Nemáte ropu, nemáme zájem a přece existují lidé, kteří se dokážou vzepřít osudu a zachránit, jak sebe, tak ostatní. Skvělý film.
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Skvěle zahraný film o vzniku jedné z nejzrůdnějších ideologií a jejího vůdce ve dvacátém století. Velmi silný příběh.
Harrisonove kvety (2000)
Skvělý film o válečných zpravodajích, lásce a vnitřní síle v období občanské války v Jugoslávii.
Good bye, Lenin! (2003)
Skvělý film o rodinných vztazích v době rozpadajícího se východního bloku. Skvělá hudba, herecké výkony, scénář, není co vytknout.
Duel Frost/Nixon (2008)
Jak jednoduche a poutave dokaze byt grilovani do afery namoceneho prezidenta.