Obľúbené filmy (10)
Atlas mrakov (2012)
Hriešny tanec (1987)
Fontána (2006)
Nádherný film se skvělým příběhem, hudbou a zpracováním.
Zootropolis (2016)
V tieni (2012)
Masaryk (2016)
Milada (2017)
Mary a Max (2009)
Všetci kráľovi ľudia (2006)
Správcovia osudu (2011)
Tento film řadím mezi TOP z mých oblíbených, zejména díky hereckému výkonu obou hlavních hrdinů. V neposlední to je také námět, který je skvělý. Strhující film o polemice osudu. Fakt skvělý a hudební zpracování báječné.