Recenzie (737)
Příliš krátký život: Případ Isabelly Nardoni (2023)
25%
Moje nebe je horší než tvoje peklo (2023)
Takovej těžkej underground, zachycení okamžiku, trochu bez kontextu, punk. 45%
Nad propastí (2023)
Tohle šlo jako do kin, tahle nudná otravná sračka ? Více než o katastrofický film tady jde o vztahy, zaměřené na jednu rodinu a jejich rodinné drama.
Láska, stalking, vražda (2024) (seriál)
40%
Raël: Poslední prorok (2024) (seriál)
50%
Bratia (2023)
65%
Griselda (2024) (seriál)
Mohlo to být trochu více brutální, protože taková Griselda byla, žádná starostlivá ubohá sympatická matka. Jinak až na pár nepřesností je to zahrané dobře a filmově je to zdařilé. Sofía Vergara je prostě i po 50 neuvěřitelně hot mamá. 70%
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Moje infantilní nostalgie. 65%
Bod obnovy (2023)
Určitě vynikající počin, v tom našem málem českém rybníčku, pěkná futuristická krimi, příběh nijak neosilní, ale ani nenudí. 75%
Tvorca (2023)
Vizuálně je to nádhera, ale když jsem se na to koukal, místama jsem si říkal, jestli jsem tohle už někde neviděl, Star Wars, Terminátor... příběh bohužel slabší. 55%