Recenzie (732)
Tancuj Matylda (2023)
Poměrně dobře zpracované životní drama o zákeřné nemoci, dobré herecké výkony od Rodena (ne že bych čekal něco jiného), ale i od Rázlové. 70%
Pearl (2022)
Jako ten filmařský retro vibe je dobrej, ta kamera a stylizace do retra funguje dobře a člověk ma pocit, že kouká na nějakou starou klasiku, to mě na tom bavilo asi nejvíce, jinak průměrná vyvražďovačka s průměrnou zápletkou. Nicméně, ty gore prvky nejsou špatný. 55%
Meno ruže (1986)
75%
Co má Jennifer na svědomí (2024)
30%
Antisociální síť: Memy a neklid (2024)
Kdo žije internetem, kdo živě sledoval nástup těhlech sítí a má rád trolling, meme, a "konspirace", tak tenhle dokument docení. 80%
Nevysvětlené jevy (2024) (seriál)
Pohádky
PSH Nekonečný příběh (2022)
40%
Steve Jobs (2015)
Nemastné neslané, spíše více rodinné drama. 40%
Kursk (2018)
Nezáživné drama, ploché charaktery, kvalita jako z televizní produkce. 40%
Jedeme na teambuilding (2023)
To měla být nějaká cringe česká verze na IT crowd? Hrozná sračka.