Posledné recenzie (61)
Le Mans '66 (2019)
Super film, který pojednává o tehdejším vývoji v motoristickém prostředí, kde se Ford snaží dostat opět do popředí. Christian Bale co by Ken Miles naprosto skvěle zahrál tuto roli, s doplněním Matta Damona co by jeho šéfa a kamaráda skvěle vedou tento film a vyprávějí o tehdejších událostech. Film má velmi zajímavý příběh a několik zápletek, kterými spolu zmíněná dvojice prochází. Rozhodně jsem se nenudil a i přes delší stopáž jsem se ani chvíli nenudil! Doporučuji a dávám 5!
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Po dlouhé době hodně dobrý film v netradičním prostředí, s netradičním dějem a celkovým pojetím. Mám rád filmy, kde se nedá předvídat jejich děj i konec a tohle byl přesně on naprostá originalita, přitom v tak jednoduchém prostředí. Od začátku do konce jsem do děje byl vtáhnut a bez přestání jsem v napětí sledoval příběh. To vše s doprovodem velmi dobrého hereckého obsazení kde hlavně Frances McDormand Sam Rockwell naprosto excelovalil. Takže paráda, paradá a opět paráda jen další takové!
Wind River (2017)
Tak to byl mrazivý masakr, který poukazuje na to, jak to v těchto končinách chodí a život ta běží. Jeremy Renner se na to skvěle hodil a se svou novou parťačkou co by vyšetřovatelkou FBI Elizabeth Olsenovu to skvěle zahrály. Mile mě překvapili i drily se zbraní, které Olsenová měla nacvičené filmu to hned dodávalo lepší autentičnost. Za mě po dlouhé době napínavý thriller ve velmi netradičním prostředí, který nám vypráví něco o životech lidí, které si sami neumíme představit. Respekt jim a hlavně mladým dívkám v těhle končinách co se umí rvát! Za mě jasný 5*!