Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Město žen (2009)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
2 baby na mizine (2011)
Dr. House (2004)
Pestúnka Franny (1993)
Záhada Anubisova domu (2011)
Ani špatné ani skvělé ale spíše lepší , jen je škoda že ty díly jsou tak krátké...