Posledné recenzie (49)
Tenet (2020)
Nolan posouvá hranice toho, co je divák na první shlédnutí schopen ještě vstřebat. v poslední hodině jsem si připadal jako na potítku před zkouškou z fyziky a to nevím jestli je úplně dobře. Jasně, pochopíte kdo, co, jak a proč.. ale tady je hlavní otázka KDY. Teprve s druhou projekcí jsem si ten film začal konečně v klidu užívat aniž bych se bál že když jen na vteřinu vypnu, film mi svým vražedným tempem uteče a já v tom budu plavat.. Soundtrack je až překvapivě vynikající, ale stále se nemůžu zbavit dojmu, že Zimmer by byl schopen to posunout o level výš, více to provázat s obrazem jako u Interstellaru nebo Dunkerku. Neplyne to tak hladce jako jeho ostatní filmy, chvilkama se to vleče a je to až překombinované... ale Je to prostě Nolan a letos v kinech nic lepšího neuvidíte. Slabších 5 hvězd.
Venom (2018)
Příjemné překvapení, čekal jsem sranec a dostal zábavy ranec. Duo Venom-Hardy si prostě sednou a z parazita je najednou sympaťák. Klidně si tu dvojku dám.
Predátor: Evolúcia (2018)
Přišli z vesmíru a jejich cílem je ukrást nám autismus.. a nedělám si srandu. Jednou to přijít muselo že legendární Shane Black napíše a natočí naprostou sračku.. a kadence pussy fórů Thomase Janea to fakt nezachrání.