Recenzie (60)
S.T.A.L.K.E.R (2010) (amatérsky film)
Nudné a čo sa týka hry, s ňou to nemalo spoločne nič.
'Year Zero' OFFF Festival Main Titles 2011 (2011)
Jednoducho skvelé. Presne podľa môjho gusta.
Deadgirl (2008)
Nápad dobrý. Realizácia nič moc. Od druhej polky filmu to šlo celé, napriek sľubnému úvodu, dolu vodou. Škoda.
Hrôzostrašná noc (1985)
Perfektne natočené béčko. Ani sekundu som sa nenudil a neustále sa čosi dialo. Dokonca aj efekty boli celkom podarené. Bojím sa remaku.
Útes smrti (2010)
Bol som veľmi prekvapený ako rýchlo celý film ubehol a koľko napätia stihol vyvolať.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Jednoducho čakal som viac. Dostal som veľmi priemernú a natiahnutú komixovú akciu s príšerným českým dabingom.
Hanna (2011)
Veľmi dobrí herci a úžasný soundtrack zachraňujú dosť priemerný scenár. Určite sa ale dalo z námetu vyťažiť viac.
Hľadá sa Nemo (2003)
Najlepší animák ever!
Černá mamba (2011)
Keby boli všetky reklamy na podobnej úrovni, nechodil by som počas filmu v TV ani na hajzlík
Votrelec (1979)
Najväčšie filmové/herné/komixové monštrum: Vzrod! Bezkonkurenčný sci-fi horror. Jednoznačne patrí medzi TOP