Recenzie (60)
Reality Show (2012)
[IFF 2012, Bratislava]
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
U mňa osobne nie až tak dobrý ako originál, ale aj tak ide o veľmi kvalitný film a slušný remake. Fincher potvrdil, že patrí medzi elitu.
Scary Night (2011)
Kvalitný re-make, ktorý si ide svojou cestou a tá sa mi páčila. Je to vtipné, občas napínavé a hlavne som sa nenudil.
Cyklus (2003)
Skvelá atmosféra a zaujímavý kratučký príbeh. Škoda, že sa ho dá ľahko prekuknúť.
Apollo 18 (2011)
Čakal som viac. Z námetu sa aj toho vyťažiť viac určite dalo. Atmosféra bola vynikajúca, ale chýbalo viac "diania" na obrazovke.
Krev na křídlech (2010)
Kvalitný bullshit, ktorý sám nevie čím chce byť už v prvej minúte.
The Angry Video Game Nerd (2004) (seriál)
Skvelá zábava pre fanúšikov hier a hlavne nostalgikov, ktorý zažili éru NES, Sega Genesis a podobných starších herných systémov. Jednoznačne odporúčam!
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Neskutočne stupídne. Kedysi sme sa na týchto sitcomoch úrovne Rosanne smiali skôr na tom, kto môže byť tak retardovaný, že ho to baví.
Deň pred krízou (2011)
Bohužiaľ nič pre mňa. Neviem či to bolo chorobou, ale aj napriek skvelému hereckému obsadeniu som sa enormne nudil.
Americký zločin (2007)
Napriek tomu, že realita bola oveľa horšia a film bol len slabý odvar, perfektná Ellen Page a Catherine Keener mi dokázali priviesť poriadne zimomriavky. Silné, zvrátené a choré. Trest smrti všetkým.