Recenzie (35)
Moojungdoshi (2013) (seriál)
Výborná dorama, skvělí herci a soundtrack. Nejlepší počin roku 2013 a možná i vůbec, co jsem dosud z JK viděla.
Shinsaui poomgyuk (2012) (seriál)
Nemohu jinak, než dát nejvyšší hodnocení. Hodně jsem se nasmála, hodně jsem si pobrečela. Hlavní hrdinové naprosto skvělí.
Kaingwa Abel (2009) (seriál)
Váhala jsem mezi 4 a 5, protože obzvláště ke konci již bylo těch slz a dramatických prohlášení pro mě až příliš, ale vyspala jsem se na to a nakonec hodnotím na 5. Přece jen herecké výkony byly vynikající.
Betoben baireoseu (2008) (seriál)
Bohužel mě dorama dějově velmi zklamala, ale díky hudbě dávám alespoň 3. A také slyšet Vltavu v korejském seriálu bylo krásné.
Shineui (2012) (seriál)
Bohužel tato kdrama byla pro mne obrovským zklamáním. Většinu seriálu jsem se nudila, chování postav mi přišlo naivní, hloupé. Když skončil jeden díl, váhala, jestli si vůbec pustit další. To se mi tedy často nestává. Ale vzhledem k tomu, že postavy měly i své světlé chvilky a Hee-Seon Kim byla sympatická (no Lee Min-Ho tentokrát nic moc, ale asi za to chudák až tak nemohl, choval se podle scénáře), dávám nakonec tři. Víceméně souhlasím s hodnocením Georgiany. A malá perla na závěr - asi opravdu s natáčením hodně spěchali, protože - Min-Ho utíká a jde vidět vedle něho celá kolejnice, po které ujížděla kamera :-)
Pasta (2010) (seriál)
Seriál se mi líbil, jen některé postavy mě neuvěřitelně štvaly, svým přístupem o ničem. A soundtrack mě nijak neoslovil, proto to není na plný počet, ale "jen" 4.
Gugaui seo (2013) (seriál)
Vzhledem k tomu, že jsem se na seriál podívala, až byly venku všechny díly a tudíž jsem se dívala na více dílů za sebou, tak mě to občas již iritovalo, ty dlouhé pohledy, neustálé slzy v očích, plané řeči/výhružky. Ale na druhou stranu se mi velmi líbili představitelé všech podstatných rolí, jejich výkony přesně sedly. A moc se mi líbil soundtrack, především v prvních dílech. Přidávám se k těm, kterým nesedl konec.
Nae ireumeun Kim Sam-sun (2005) (seriál)
A mně se Sam-Sun líbila, fandila jsem jí, ale vůbec nejvíc mě dostal Hyeon Bin hrající na klavír. Takže pěkné 4 hvězdy.
Tajemná zahrada (2010) (seriál)
Na rozdíl od některých mě seriál bavil od začátku. Velmi jsem se bála té výměny, ale nakonec to bylo v pohodě a nebylo to trapné. Na hodnocení jsem se vyspala a i ráno jsem to cítila na plný počet. U seriálu jsem se bavila a pobrečela a dokonce ani konec to nezabil :-)
Iljimae (2008) (seriál)
Vyplatí se překonat první nezáživné díly. Bohužel se mi nelíbil konec a díky tomu dávám jen 4 hvězdy. Ale Jun-gi Lee podal naprosto přesvědčivý výkon. A jeho adoptivní otec neměl chybu.