Recenzie (222)
Majstri hrôzy - Sick Girl (2006) (epizóda)
Pozvolné gore drama,které finišuje v podobě neskutečně vymakaného a originálního lesbi monstra. Opět neotřelé,překvapující,dobře zahrané.
Majstri hrôzy - The Fair Haired Child (2006) (epizóda)
Lehčí díl,pěkně bez přemýšlení,creepy sklep a eště víc creepy creature,za mě naprostá spokojenost.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Nudné,zdlouhavé,zbytečné,novodobé,Starkovské,trapné,slabé,ubíjející,JUST GFY..
Majstri hrôzy - Cigarette Burns (2005) (epizóda)
Tak nevim,zda tohle bylo víc zvláštní,bizarní,nebo deprimující,každopádně jako celek to byla Carpenterovská klasika,co určitě stojí za shlédnutí.. " more intestines pls "
Majstri hrôzy - Jenifer (2005) (epizóda)
Nechutně zábavné. Sice trochu předvídatelné již od začátku,ale to nemění nic na tom,že to byla parádní gore jízda;)
Majstri hrôzy - Dreams in the Witch-House (2005) (epizóda)
První setkání s Mistry Hrůzy a hned takový klenot!! Tohle byla neskutečně komorní paráda. Upřimně nic jsem od toho neočekával,navíc tak obtížná předloha...ale sakra klobouk dolů,tohle bylo výborné.
Somnio (2016)
Oh,totální komorní pecka! Nechápu zdejší hodnocení..
To (2017)
Pěkné,no na klasiku to pořád nemá. Furt jsem zastáncem toho,že efekty a dnešní možnosti té atmosféře ubírají,nemluvě o naprosto zbytečných jump screenech atp.
Hmla (1980)
Jedna z nejhustších hororových atmosfér,jakou jsem kdy viděl. Parádní herecké obsazení. Důkaz toho,že dobrý horor nedělají 3D efekty,ani jump screeny...Carpenter prostě umí!
Přicházejí v noci (2017)
Pěkná syrová a komorní atmosféra. Herecké obsazení mi taky skvěle sedlo.