Recenzie (222)
Transformers: Posledný rytier (2017)
Michale,ser na to..
Total Recall (2012)
"What a fakin joke" ...
Wonder Woman (2017)
Oh Gosh...Strašný femi trash,jen aby i tohle pohlaví mělo svůj celovečerák.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Neskutečný kýč ve všech směrech..
Aldabra: Bol raz jeden ostrov (2014)
Takové neskutečné místo a vznikne z toho takový brak..
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Na klasiku to nemá. První půlka super,zajímavá,celkem napínavá...taková fajn adult zápletka. Druhá půlka - odfláknuté zordy,tuctové ztvárnění záporačky + jejich pomocníků a závěr tak nějak o ničem.
Život (2017)
Hlavonožec schopný řídit orbitální stanice,předvídat situaci lépe jak vědma v Matrixu a s bojovými vlastnostmi samotného Ch. Norrise. Tohle byl fakt úlet,hrozné zklamání..
John Wick 2 (2017)
Slušné BJJ sci-fi...
Logan: Wolverine (2017)
Konečně ponurý,drsný a syrový X-menovský kousek. Pár věcí jako srdceryvný ost bych nahradil nějakým artovým dílkem,ale to už bychom chtěli asi po tvůrcích hodně. Každopádně,za mě spokojenost ;)
Kruhy (2017)
Totální absence mrazivé atmosféry z předešlých dílů. Přímočaré,předvídatelné,neoriginální,nudné... Klasický prototyp dnešního jump scare horor trashe pro nenáročné diváky.